دلم گرفته

دلم گرفته

دلم گرفته...!

 

بغض گلویم را میفشارد...

 

هر لحظه میگویم:خسته شده ام دیگر...!!!

 

آروم در اتاقم گریه میکنم

 

احساس تنهایی میکنم ...

 

میخواهم بگویم هیچکس را ندارم!!!!

 

اما...

 

انگار قلبم صدایم میزند..!!!

 

خدایت چی..........؟

 

او همیشه همراه توست...

 

تو تنها نیستی..!!!

 

تو خدایی را داری که مهربان است...

 

تو خدایی را داری که بخشنده است...

 

در همه لحظات کنارت است...

 

آیا هنوز هم فکر میکنی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زیبا
ساعت17:47---29 آبان 1392
سلام دوست عزیز


بهتون تبریک میگم وبلاگ خوبی دارید اگه تونستید یه سر به سایت من هم بزنید


http://jazebehha.ir/



پاسخ:خیلی ممنون از اینکه به وبم سرزدید حتما


میلاد
ساعت17:17---29 آبان 1392
سلام وبلاگت خیلی قشنگه.موفق باشی
پاسخ:ممنونم که به وبم سرزدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:جملات آموزنده, ] [ ] [ Lovesick ]
[ ]

دریافت کد پیج رنک گوگل